Projecten

We staan klaar om samen het proces van emancipatie op gang te brengen en mensen te verbinden. Hieronder een impressie van waar Stichting HARTwerkt aan meewerkt.

Vanaf mei 2022, zal Stichting HARTwerkt iedere dinsdag van 10-14u, te vinden zijn in het BeiHuis. Het BeiHuis is een buurthuis, middenin winkelcentrum Brusselse Poort. Op die plek zullen we activiteiten aanbieden gericht op herstel. Ervaringskennis van de burgers, staat daarbij centraal.

Er is een vrije inloop; wie je ook bent en wat je ook doet, de deur staat open. Wil je buiten deelname aan activiteiten, ook vrijwilligerswerk komen doen in het BeiHuis? Je bent van harte welkom!

Houd de website en Linkedin in de gaten voor onze agenda! Hopelijk tot snel.

Liefs, Maurice, Evelien & Inge.

Zelfhulpgroepen en persoonlijke gesprekken

Herstel is een uniek proces van verandering. Het gaat hierbij om weer grip te krijgen op je eigen leven vanuit je eigen behoeften. Je leert jezelf weer opnieuw ‘uitvinden’.

Zelfhulpgroepen en persoonlijke gesprekken

Werken in organisaties

Mensen wonen, leven, ontspannen en werken vaak in verschillende organisaties. Daar waar kwetsbare mensen om welke reden dan ook bij elkaar komen, ontstaat het gesprek. Gesprekken over wat hen belemmert, maar ook over wat hen heeft geholpen. Deze gesprekken vormen de bakermat om met elkaar verder te komen in de groei naar een zinvol leven.

Werken in organisaties

Opleidingen die we verzorgen

Het nieuwe aan herstelondersteunende zorg is de visie dat het gaat om het ondersteunen van het eigen, unieke herstelproces in plaats van het louter terugdringen van ziekte. Iedereen die in contact komt met kwetsbare mensen kan een bijdrage leveren. Vanuit dit uitgangspunt bieden we cursussen op maat aan.

Opleidingen die wij verzorgen

Ook met ons samenwerken?